Card image

چاپ بنر تولد با عکس و بدون عکس

۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰

چاپ عکس روی بنر برای تولد : جشن های تولدهای کودکانه از آن جمله گردهمایی هاییست که به هنگام تصور آن‌ها در ذهنمان سر و صدای بیش از حد بچه ها ، صدای بلند موزیک ، نورافشانی به واسطه ریسه کشی یا وسایل آتش بازی ، کادوهای ریز و درشت ، تزئینات محیطی با کاغذ رنگی و بادکنک ، بوی خوش کیک و دیگر خوراکی ها ، نمادها و اقدامات مرسوم این مجالس آمده و حس خوب و مثبتی را به قلبمان سرازیر می کند .

تولدی با تم قرنطینه

اگرچه برگزاری مراسمی مفصّل برای عده فراوانی هرچند سال یکبار پیش آمده و ممکن است همواره به این شکوه و جلال برگزار نشود ، اما شواهد حاکی از آن است که شاید تا سال های آتی نیز امکان برگزاری آن برای هیچ کودکی در هیچ کجای دنیا فراهم نباشد .
هم اکنون که در ماه نخست سال 1399 در حال نگارش این مطلب هستم ، شیوع ویروس مهلک کووید 19 یا کرونا سبب شده است تا مراسم هایی بسیار مهمتر از یک جشن تولد به تعویق افتاده و در این میان تصمیم گیران ارشد یک کشور یا نهاد بین المللی با تخصیص یا پذیرش خسارت های مالی سنگین از اجتماع افراد کنار یکدیگر جلوگیری کنند .

برگزاری تولد به روشی جدید

با امید اینکه روزی این نوشته در شرایطی خوانده شود که تلفات این بیماری در سراسر دنیا به صفر رسیده ، وجود آن مانعی برای دورهمی های کوچک و بزرگ نبوده و یادآوری این روزها نیازمند نفوذ به عمق خاطراتمان باشد ، اکنون که چنین شرایطی برقرار نیست چه باید بکنیم ؟ آیا قرنطینه محض به معنی بستن تمام راه های شادی روی خود و خانواده‌مان است ؟ آیا می توانیم به بهانه شیوع این بیماری روز غیر قابل تکرار تولد یکی از عزیزانمان را نادیده رفته و بی توجه از کنار آن رد شویم ؟ آیا راهی وجود ندارد که با کمترین خطر از این روز هم خاطره ای استثنایی بسازیم ؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت که راه های فراوانی مانند پختن کیکی خانگی، پذیرایی از دوستان و آشنایان به صورت مجازی ، افزودن هزینه های صرف نشده در مهمانی به بودجه خرید هدیه ، دادن اختیاراتی غیر معمول اما کنترل شده به کودک به این مناسبت خاص و ده ها راهکار دیگر از جمله روش هاییست که می توان با کمک آن تولد امسال وی را باشکوه تر از همیشه برگزار کرد .

در هین رابطه و در راستای حوزه فعالیتی مجموعه بلوط چاپ ،

چاپ بنر عکس روی بنر برای تولد نیز یکی از همین راهکارهاییست که می توان به آن ها تکیه کرد .

مزایای چاپ عکس روی بنر برای تولد

از یادداشت های قبلی به یاد داریم که چاپ عکس روی بنر برای تولد دارای مزایایی از قبیل
• ایجاد یک تم منحصر بفرد برای جشن تولد شخصی خاص و سنی خاص تر
• ایجاد فضایی مناسب برای عکس و فیلم برداری
• عرض تبریکی خاص به روشی غافلگیر کننده و غیر تکراری
• اعطای یک یادگاری منحصر بفرد از روزی که تنها تصاویر و خاطراتش به جا می ماند
• احترام به علایق و سلایق فرد مورد نظر با گنجاندن عناصر ، شخصیت ها ، وقایع یا پدیده های مورد توجه وی در بنر
• و در مواردی عمومی تر (بدون ذکر نام یا سنی مشخص) استفاده از این بنر در چند مراسم تولد اشاره کرد .

بنر و تولدهای کرونایی

با توجه به توضیحات فوق ، با توجه به اینکه امسال مجالی برای دور هم جمع شدن و بزرگداشت به دنیا آمدن یکی از عزیزانمان را نداریم ، می توانیم با تزئین محیط علاوه بر اینکه این رویداد را به او تبریک بگوییم ، زمینه را برای ملاقات های غیرحضوری وی با دیگران را نیز برقرار کنیم .

طی ویدئو کلیپی که چندی پیش در فضای مجازی دیدم ، فردی تولد خود را به طریقی جشن گرفته بود که دوستانش بواسطه سخت افزارهای دیجیتالی نظیر موبایل و تبلت به صورت آنلاین نظاره گر وی بودند . شاید بازسازی این عمل ایده بکر و نابی نبوده و عملاً از این فرد تقلید کرده باشیم ، اما شک نکنید که با چاپ عکس روی بنر برای تولد و نصب این پدیده پشت سر خود ، نمایی برای افراد پیش رویمان ( حاضر در اسکرین های دیجیتالی ) به وجود می آید که بسیار جذّاب بوده و برای خودمان نیز رویدادی بی بدیل ، ماندگار و دوست داشتنی به وجود خواهد آمد .

محبوب ترین پست ها
Card image

بنر تسلیت

بنر تسلیت از دست دادن عزیزان، دوستان و آشنایان یکی از دشواری های زندگی است که همه ی انسان ها با آن مواجه می‌شوند. ادای تسلیت و شریک بودن در غم یکدیگر می‌تواند تا حد زیادی از این غم عمیق ب...

ادامه مطلب
Card image

چاپ مش در تهران

یکی از راه های تبلیغات استفاده از چاپ مش است که به دلیل ساختار مشبکی که دارد نور را از خود عبور می دهد و تا حدی جلوی تابش مستقیم آفتاب را می گیرد. اما در عین حال علاوه بر تبلیغات، زیبایی خاصی را ...

ادامه مطلب
Card image

چاپ بنر ارزان و با کیفیت

با توجه به اینکه در طول روزمره زندگی خود باید برای تمام خرج های لازم و ضروری و غیر ضروروی خود برنامه ریزی کنیم و مقداری را برای پس انداز ذخیره کنیم نیازمند این هستیم که در تمامی خرج های خود صرفه ...

ادامه مطلب
Card image

سفارش بنر تولد

یکی از بهترین کاربردهای چاپ بنر، چاپ بنر تولد است که برای جشن و شادی به کار می رود در چاپ بنر تولد می توان از عکس شخص متولد شده نیز استفاده کرد تا جلوه بسیار خاص و  به یاد ماندنی را به تولد می ده...

ادامه مطلب